Dugo najavljivana totalna rekonstrukcija Sentandrejskog mosta uskoro će početi jer je Uprava za građevinsko zemljište i investicije raspisala javnu nabavku za izbor izvođača radova, saznaje 021.
Zasto kod nas svi radovi moraju da probijaju rokove i planirana sredstva.Zar zaista VI mislite, da je narod jos uvek ovca!¿
I ne znate koliko ste providni, na svim gradilistima iste fore..
Samo vas gledamo a narod NS se budiiiii.
На овим просторима смо сви “дођоши”, само што је неко дошао пре, а неко касније, јер једини прави “староседеоци” су - пуноглавци!
Нпр, Нови Сад је основан 1692. под називом “Велики шанац”.
Da se kladimo da će Rumuni pre završiti izgradnju tržnog centra između stadiona i Spensa, svečano ga otvoriti i zaraditi prvih milion evra nego što će ovi završiti rekonstrukciju Sentandrejskog mosta.
Odmah krenuti s radovima, kakva dokumentacija i tenderi, grehota je da se propusti istorijska prilika za kvalitetno sprdanje sa gradjanima u vidu raskopavanja kompletnog grada u isto vreme. Ugledajte se na Beograd - ako moze odmah, zasto cekati rasterecenje drugih saobracajnica? Samo ori!!!
Jel ovde neko lud il se pravi lud,popravka oronulog starog betonskog mosta kostace u staru oko
6 000 000e a novi Zezelj 43 000 000, Napravite metalni novi i duplo siri za tenovce.Manite se cirkusa sa ovako visokom cenom. Na kraju zasto poravka mosta kojem je i nakon popravke vek kratak,jer boze moj predstavili su nam da taj most samo sto se nije srusio.
Javne nabavke su čudo, slađe su od meda. Dokle će se više RADITI po svim ulicama u gradu i to svake godine jedno te isto. Ko koga ovde za... Mislim da je svima dosta .
Izbegavate sve moguće gužve a posle prvog nadvožnjaka isključite se npr za Big i Metro, na drugom je Primorska a do kraja pa desno se časkom izbije i na Sentandrejski i na Temerinski put ili do Najlona. Produžetak je naravno autoput. Pa birajte gde ćete.
Uopšte mi nije jasno zašto idete Partizanskom? To bi trebao samo onaj ko MORA !
Da li sam ja pogrešno shvatio, ili... za izgradnju komplet novog mosta "blizanca" 165 miliona dinara, a za obnovu postojećeg 225 miliona, i baš će to prvo da rade!? Dok se ugradi kum, šurak i zemljak, ispadne jeftinije srušiti postojeći, pa izgraditi dva, i uštedeti 60 MILIONA!!! Baš me zanima koliko će krajnji ceh za taj novi most, ako ga ikada i naprave, ustvari biti. I zar nije (barem meni) logičnije graditi prvo novi most, pa kad ga završiš, pustiš saobraćaj preko njega, a sređuješ stari? Tako ne moraš da obustavljaš saobraćaj? Jel' to ta napredna logika? Dajemo više para za sređivanje starog nego za ceo novi most...zato što smo pametni?
Već mesecima čekamo da se završi "lopatanje" Partizanske ulice, kada ono sada zatvorena i raskrsnica Temerinske. Da li IKO misli kako je nama koji živimo u tom delu grada???!!!! Još kada se krene sa rekonstrukcijom Klisanskog mosta možemo se svi pozdraviti sa "životom". Sate i sate provešćemo u kolonama i gužvi. Predlažem i apelujem na gradske čelnike da razmisle o spajanju ulice Teodora Mandića i Temerinske, kako je i projektovano, a nikada realizovano. Sada je idealna prilika i to spajanje bi umnogome olakšalo saobraćaj u tom delu grada, pogotovo kada se krene sa Klisanskim mostom. O uslovima života građana u tom delu Salajke da i ne govorim.
Nadam se da ove komentare čitaju i predstavnici vlasti koji donose odluke o tome šta i gde će se raditi!!!
Mrzim što živim na Klisi. Kad čujem radovi na mostovima ili u Partizanskoj, smuči mi se život i gubljenje više od sata dnevno života u vožnji autobusom.
"Na popravku mosta koji je najviše oštećen zbog uticaja atmosferskih voda, čeka se duže od decenije"
Laz! Koliko ja znam, obnavljali su ga bar cetiri - pet puta u zadnjih 10 godina, ili je barem zbog toga bio zatvaran!
"U tenderu koji je sada raspisan navode se svi radovi koji su toliko obimni da će trajati mesecima". Za 195 metara mosta!! Ovde je stvar glave i mozga!. Sramota
Sto posto negde možemo videti ugovore, fakture i imena i prezimena ljudi koji su ovo dogovarali.
Jer je sve jako pošteno i tako obećano na izborima.
Do poslednjeg dinara u kasi.
Most treba da se srusi i da se gradi novi. Blago nama kad zatvore most, pa krenu guzve, pa se usmeri saobracaj na Temerinski most, pa izmena saobracja, pa najlon nedeljom...tesko nama!
Ovaj most ima 53 godine i uz malo šminkanja tokom godina ova oštećenja su sasvim normalna s obzirom da se preko njega prešli miliioni vozila za ove godine.Tad nije bilo nauke,kompjutera,3d i sličnih bahanalija i tada se poštovala stručnost.Ovo što se danas pravi od strane ovih tašna-mašna-rokovnik gradjevinara je tuga božija i pored sve struke i nauke i mašina.Danas ti rokovnik majstori trotoar ne umeju da poslažu a da se posle 2 meseca kocke ne odvaljuju a kamoli puteve i mostove.A sve je to posledica nenromalnog pranja para koje je dozvoljeno dok bi za to kod ćope išli na golišavo ostrvo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Uskoro počinje potpuna obnova Sentandrejskog mosta
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•03.11.2017.
•08:24 > 08:24
Komentari 30
Daca
I ne znate koliko ste providni, na svim gradilistima iste fore..
Samo vas gledamo a narod NS se budiiiii.
Mlata
Mlata
Markedjani
Дођош
Нпр, Нови Сад је основан 1692. под називом “Велики шанац”.
evgenije
filipinac
Markedjani
Mozete li mi objasniti, dobri ljudi Novog Sada?
Dejan
Joca
6 000 000e a novi Zezelj 43 000 000, Napravite metalni novi i duplo siri za tenovce.Manite se cirkusa sa ovako visokom cenom. Na kraju zasto poravka mosta kojem je i nakon popravke vek kratak,jer boze moj predstavili su nam da taj most samo sto se nije srusio.
tugomir
cure
Cica
Ja
Izbegavate sve moguće gužve a posle prvog nadvožnjaka isključite se npr za Big i Metro, na drugom je Primorska a do kraja pa desno se časkom izbije i na Sentandrejski i na Temerinski put ili do Najlona. Produžetak je naravno autoput. Pa birajte gde ćete.
Uopšte mi nije jasno zašto idete Partizanskom? To bi trebao samo onaj ko MORA !
NSdjanin
Salajka NS
Nadam se da ove komentare čitaju i predstavnici vlasti koji donose odluke o tome šta i gde će se raditi!!!
Novosadjanin
antisendvic
:/
pedja
U normalnim drzavama ovaj most bi bio zabranjen za koriscenje.
Dule
Jok!
Laz! Koliko ja znam, obnavljali su ga bar cetiri - pet puta u zadnjih 10 godina, ili je barem zbog toga bio zatvaran!
future
Putnik
Milan
Kad ono, međutim
Jer je sve jako pošteno i tako obećano na izborima.
Do poslednjeg dinara u kasi.
APSURD
Klisanin
jo
Ana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H